Hei dere! I dag har vrt en slapp dag selv om jeg fikk sneket inn en joggetur etter frokost! Lp 6-7 km med mye motbakker s ble utrolig sliten haha, men det var deilig bli ferdig som alltid! Etter dagens eneste plan endte dagen med x antall episoder av "orange is the new black" fr jeg bestemte meg for prve lage en sunnere versjon av vafler. Har prvd fr uten at de ble noe gode, men denne gangen tror jeg at jeg har funnet en oppskrift jeg liker!

Jeg brukte: (ca) 2 dl havregryn, 1,5 dl sammalt hvete, 2 ss sukker, 1 ts kardemomme, 1 egg, 3 ss solsikkeolje, 1 ss sesamfr, 1 banan og 3 dl melk!

Slik gjr du:
1. Bland havregrynet, melet, sukkeret, kardemommen og sesamfrene sammen.
2. Rr inn melken.
3. Pisk sammen egget og oljen, for s blande det inn med det andre. Mos ogs bananen og ha den i til slutt.
4. S ventet jeg ca. 15 min for at rren skulle "settes" fr jeg stekte den i vaffelgjernet.

Haha, husker ikke om jeg har vist frem en oppskrift p bloggen fr, men dette er det jeg har gjort og tatt bilde av i dag s hvorfor ikke? Forandring fryder.

Hper alle hae hatt en fin helg!




Hei hei dere! Jeg tenkte vise dere en kjempegod og enkel smoothie, regner med at denne ikke er s uvanlig s jeg kommer nok ikke med en "original" smoothie n. Men tenkte bare poste den uansett, hehe♥ Jeg drikker ikke smoothie s ofte som jeg gjorde fr, men jeg pleier lage meg en etter trening eller som et mellommltid ettersom det kan vre ganske mettende.

--- Smoothie med frosne jordbr, appelsinjuice, fersken og isbiter. Det er ogs veldig godt ha litt yoghurt i, andre br eller evt. mango/banan/kiwi ---

Ha en fin dag!!




Hei dere! I gr var det mattetentamen hele dagen, noe som gikk heelt ok. Men vanskelig si haha! Etter skolen lagde jeg meg god lunsj og dro p trening med Stine p kvelden. Deilig!




Hei dere! Tenkte komme med et lunch tips til dere! Dette er bde sunt og godt + at det ikke tar lang tid lage i det hele tatt! Passer selvflgelig til frokost eller kvelds ogs!

I denne hadde jeg eple med kanel, litt kiwi, mandler og trket aprikos! Nam!




Hei dere! I dag var det rett hjem etter en laang dag p skolen.. Dro rett hjem for bare slappe av og s ble det trening med Lina i tte tiden :-) cardio step spm alltid! N har jeg akkurat tatt en varm dusj og n skal jeg legge meg. Snakkes!!

Ha en fin kveld!




Hei dere! I gr var en stressende dag, selvom jeg bare var p skolen i snn 30 min.. Hadde hring i rettslre noe som gikk helt ok, men jobbet en del med den fr skolen. Etter skolen var det rett ve p sosa, dra p trening, pakke litt til Thailand og rydde.. Stress med alt n fr jul! Tror jeg har snn 4 vurderinger til n, p 1 uke ..

Ble iPhone bilder i dag ja .. Trente bare litt cardio og s litt styrke ;) lagde sklart smoothie etterp!





Hei dere! I det siste har jeg begynt ta meg et glass med smoothie etter trening, siden jeg har lest det er bra til gi protein til musklene du har trent i tillegg til at det er energigivende karbohydrater i smoothien. Den smaker utrolig godt, og tar meg ikke mer enn 3 min lage! Perf♥ Det jeg bruker (som dere kan se p bildet under..) er 1 banan, bjrnebr og jordbr. S tar jeg lett-melk oppi for f den 'flytende'. Er s god!


Ha en fin onsdag!!




Hei dere! I dag var det kort skoledag og jeg dro rett hjem for slappe av og se p litt serier fr trening med Nora og Lina :) lenge siden forrige gang, s burde vel komme igang igjen! Snakkes i morgen!




Lagde tacosalat til lunsj i dag, naam! Er bare kylling, salat og litt grnnsaker :))





Hei dere! I dag tenkte jeg vise dere et kjapt og enkelt tips - nemlig hvordan lage hjemmelaget iskaffe. Det er utrolig enkelt og personlig syntes jeg det smaker bedre enn de man kan f kjpt i matbutikken. Det jeg gjorde var lage kaffe (jeg valgte karamellkaffe) og helle det i isbitformer. S setter du det bare i fryseren og venter til det har frosset. Nr du da tar det ut er det bare ta et glass med melk og ta et par kaffe-isbiter oppi. Nr de har "trukket" lit inni melken smaker du kaffen i melken. S violaa - iskaffe♥







Hei dere! I dag har jeg ftt gjort masse - var frst p morgentrening p elixia kl. 11 som var utrolig bra og slitsom! Etter det vde jeg litt til rettslreprven til uken til jeg mtte Stine og Casper for en laang og koselig tur! S i dag har jeg ftt gjort mye bra. Kom akkurat hjem s skal vel ta meg en dusj og enten slappet av litt eller f vd litt til!
Snakkes!

Etter elixia-kten p bildene over og s p bildene under er bildene fra turen <3

Wii, gikk en hel mil! <3

Hva har dere gjort i dag da?




Hei dere! For et par dager siden satt jeg opp et treningsopplegg som jeg skal gjre hver uke i sommer, eller det er hvertfall mlet mitt! Har hatt s lite motivasjon n i det siste, s skal prve komme i gang med treningen igjen nr jeg fr kommet meg p hytta, gleder meg! Vet ikke helt om jeg skal lage en ny plan for hver uke, men det blir vell til at jeg bare gjr denne p repeat de neste ukene i sommerferien. Tar jo maks en time av dagen, s det er lett f presset det inn enten p morningen eller p kvelden. Trenger heller ikke noe trenings-senter for disse♥♥

Hva syntes dere om opplegget? Vil dere at jeg skal lage flere slike, hvis dere ogs vil bruke planen?♥♥





Hei dere! Tenkte tipse dere om denne kjempe gode og enkle salaten. Jeg syntes den smaker kjempe godt og det er ikke s veldig mange "spesielle ingredienser" som skal til. Denne passer perfekt til etter en treningskt eller hvis du har litt drlig tid m lage noe kjapt. Det eneste jeg bruker i denne er, som det str p bildet: spekeskinke, fetaost, avokado, paprika, tomat, crispi salat, agurk og lk.♥♥ Blir s god, har allerede spist masse av denne!





Hei dere! Sorry for sent blogginnlegg nr to i dag, men jeg har for det meste vrt ute i det fiiine vret, trent og ftt ryddet litt p rommet osv. N tenkte jeg vise dere et blad som er ute i butikkene n, troor det er ganske nytt. . Men ja; dette bladet er s og si et rent trenings og kosthold blad, du kan lese alt om mattips, musikk til trening, treningsvelser you name it! Syntes dette er et blad med masse inspirasjon og motivasjon til trening og kosthold. Loove it! Skal nok f abonnert p det eller hvertfall kjpe flere nr det kommer ut i lpet av sommeren, perfekt lese p stranden!










Hei dere! Tenkte vise dere et kjpt og sunt mellom-mltid/snacks! Nemlig denne greske yoghurten med litt honning og ntter! Den greske yoghurten er myee sunnere enn vanlig yoghurt, + at den har masse proteiner som er bra for kroppen! Jeg syntes ogs den er mye bedre enn vanlig yoghurt fordi konsistensen er mer "fast, om dere skjnner. Det gjr det ogs mye lettere lage snne lag i et glass osv, som jeg har vist fr! Denne er jo kjempe enkel ta med seg som lunch p skolen ogs i og med at det er passe mengde og med en sje, hehe! Jeg kommer hvertfall til kjpe fler av disse, kjempe god!

Vil dere at jeg skal begynne poste flere sunne tips? Eller noe lignende "food-diary" eller noe? Hadde kanskje vrt gy lese om?




Hei dere! For et par uker siden fikk jeg et sprsml om jeg kunne vise hva jeg hadde p pizzaen en helg jeg overnattet hos stine. Dette er heelt klart favoritt pizzaen min, mest fordi den smaker utrolig godt og fordi den er mye sunnere enn en vanlig pizza med ost og pepperoni! Lager deigen med helt vanlige pizza ingredienser, bare at jeg bytter ut vanlig mel med sammalt hvete!


1♥ Tomatpur med litt hvitlk 2♥ Pinjekjerner som jeg steker/varmer litt i en stekepanne 3♥ Ferdig pesto, sklart best hvis du lager selv,hehe 4♥ Stekte kyllingbiter/strimler 5♥ sm tomater delt i to 6♥ Fersk mozarella ost 7♥ Ruccola til legge opp etter den har vrt i ovnen!

Bildet fra forrige gang jeg spiste pizzaen hos Stine bestii! Looove it!




Hei dere! Tenkte vise dere et raskt, sunt og godt tips til et mellom-mltid eller frokost. Jeg har spist masse av dette, og det er uuutrolig godt! Jeg syntes det passer best med bjrnebr, som jeg har brukt p begge bildene, men har ogs hatt i bringebr som dere ogs kan se! Men sklart kan dere bruke hva dere vil, som jordbr, blbr, banan, mango osv - som sikkert ogs er like godt! Jeg bruker en mager vaniljekesam for f den gode vaniljesmaken og at den skal vre s sunn som mulig! Jeg har ogs prvd et par gaanger med helt vanlig kesam, og det er ogs veldig godt! Men liker nok med vanilje best.

Vil dere foresten at jeg skal vise flere sunne snacktips, middagstips osv?






Hei dere!

Tenkte bare legge ut en liste over punkter for f opp treningsinspirasjonen! Det er jo ikke alltid like motiverende sette i gang med treningen og jeg tenkte at et slikt innlegg som dette hadde vrt gy og lage + lese! (Postet dette innlegget for litt over to mnd siden, men har kanskje ftt et par nye lesere osv. siden da, s tenkte publisere dette p nytt! )

♦ Laste ned ny musikk!
ha musikk p nr man trener gjr alt mye lettere, syntes hvertfall jeg! Da hrer man ingenting rundt seg og konsentrerer seg jo mer om treningen. Hrer p mye forskjellig nr jeg trener, men her er hvertfall workout spillelisten min:workout.

♦ The only workout you'll regret is the one you didn't do
Nr jeg har planer om trene men tenker at jeg ikke gidder eller at jeg bare kan gjre det i morgen osv s tenker jeg p dette ordtaket/quotet! Funker faktisk hver gang. .! Men selvflgelig er det dager jeg absolutt ikke orker, men det er egentlig bare gjre det bli ferdig med det! Hehe

♦ Kjp nytt treningsty
ha nytt treningsty er s deilig! Elsker dra p trening i nye gensere eller tightser, og spesielt i knsje farger som rosa, oransj og bl! Fler det blir mye bedre nr man har p seg noe fint under treningen ogs!

♦ Tenk p flelsen du har etter du har trent
Det er absolutt ikke alltid like lett komme seg ut etter en dag p skolen e.l for trene; men prv heller tenk p den flelsen du fretterdu har trent! Verdens herligste flelse!

♦ Finn en treningspartner
trene alene er greit, men trene med en venninne gjr det ikke bare morsomt, men dere kan motivere hverandre og pushe hverandre litt. Men husk ikke bli avhengig av venninnen din, for hvis hun ikke kan trenger ikke du la vre trene bare p grunn av det.

"Just do it" - Nike
Ikke sitt og diskuter med deg selv om du gidder eller ikke, bare gjr det. Motivasjonen er der sjelden hver dag, s istedenfor vente p den - hopp i det og bevis at du klarer det uansett hva!

♦ Finn din treningsmetode
Det s og si det viktigste av alle punktene i dette innlegget er finne den treningsmetoden som du liker best. Jeg for eksempel liker best lpe fort og kort i stede for lengre og saktere + at jeg liker mye bedre trene p styrkevelser enn kondisjon. Men dette er hva jeg liker, men det finnes jo mange andre former for trening som zumba, sykling, svmming osv. .S for at treningen skal bli bedre for det og ikke minst morsommere er det beste finne noe som passer til deg og noe som du liker!

♦ Svn
sove mye har mye si p om du vil ha en sunn livstil. Du fr i tillegg til sove mye, mer energi som du kan bruke p komme deg p trening dagen etterp. Men det er ikke alltid like smart sove etter skolen, for det gjr faktisk stor forskjell fra ta deg en joggetur i stede hvor du fr energi, for sove gjr deg bare enda trttere. .

♦ Finn spennende mat-retter/snacks
Det spise sunt har ogs mye med motivasjonen gjre. Hvis man bde spiser sunt, drikker mye vann OG trener gjevnlig ser man mye fortere resultater i forhold til om du hadde spist godteri/junkfood et par ganger i mnd/uken. Det er kjempe gy lete rundt p nettet etter fargerike og spennende snacks eller matretter, selv har jeg funnet masse interessant som smaker utrolig godt og som er sunt i tillegg!

♦ Lag et treningsprogram
sette opp ett treningsopplegg/program p mobilen eller skrive det ned p et ark er ogs utrolig bra! Hvis du f.eks skriver ned at du skal ta 50 kneby s er det en god inspirasjon tenke at duskalklare dette fr du drar hjem fra treningssenteret. S da nr du kommer hjem kan du fle deg enda bedre etter ha klart gjre "utfordringen" din. Men husk ogs ikke sette deg alt for hye ml!

Hva syntes dere om innlegget?




Hei dere! N har jeg akkurat kommet hjem fra en hard og deilig treningskt. Den heter 500 kcal og skal da forbrenne 500 kalorier i lpet av en veeldig effektiv halvtime! Blir s sliten av den, men det er s deilig nr jeg fr kommet meg hjem og dusjet. Har akkurat laget meg et glass med yoghurt, havregryn og blbr. Kan sikkert vise et par sunne "snacks"-tips senere p bloggen, jeg syntes hvertfall det er ganske gy og inspirende lese p andres blogger!

Hehe, bilde i speilet :P:P:P

N kommer lina om 12 min, snakkes





Hei dere!

Tenkte bare legge ut en liste over punkter for f opp treningsinspirasjonen! Det er jo ikke alltid like motiverende sette i gang med treningen og jeg tenkte at et slikt innlegg som dette hadde vrt gy og lage + lese!

♦ Laste ned ny musikk!
ha musikk p nr man trener gjr alt mye lettere, syntes hvertfall jeg! Da hrer man ingenting rundt seg og konsentrerer seg jo mer om treningen. Hrer p mye forskjellig nr jeg trener, men her er hvertfall workout spillelisten min: workout.

♦ The only workout you'll regret is the one you didn't do
Nr jeg har planer om trene men tenker at jeg ikke gidder eller at jeg bare kan gjre det i morgen osv s tenker jeg p dette ordtaket/quotet! Funker faktisk hver gang. .! Men selvflgelig er det dager jeg absolutt ikke orker, men det er egentlig bare gjre det bli ferdig med det! Hehe

♦ Kjp nytt treningsty
ha nytt treningsty er s deilig! Elsker dra p trening i nye gensere eller tightser, og spesielt i knsje farger som rosa, oransj og bl! Fler det blir mye bedre nr man har p seg noe fint under treningen ogs!

♦ Tenk p flelsen du har etter du har trent
Det er absolutt ikke alltid like lett komme seg ut etter en dag p skolen e.l for trene; men prv heller tenk p den flelsen du fr etter du har trent! Verdens herligste flelse!

♦ Finn en treningspartner
trene alene er greit, men trene med en venninne gjr det ikke bare morsomt, men dere kan motivere hverandre og pushe hverandre litt. Men husk ikke bli avhengig av venninnen din, for hvis hun ikke kan trenger ikke du la vre trene bare p grunn av det.

"Just do it" - Nike
Ikke sitt og diskuter med deg selv om du gidder eller ikke, bare gjr det. Motivasjonen er der sjelden hver dag, s istedenfor vente p den - hopp i det og bevis at du klarer det uansett hva!

♦ Finn din treningsmetode
Det s og si det viktigste av alle punktene i dette innlegget er finne den treningsmetoden som du liker best. Jeg for eksempel liker best lpe fort og kort i stede for lengre og saktere + at jeg liker mye bedre trene p styrkevelser enn kondisjon. Men dette er hva jeg liker, men det finnes jo mange andre former for trening som zumba, sykling, svmming osv. .S for at treningen skal bli bedre for det og ikke minst morsommere er det beste finne noe som passer til deg og noe som du liker!

♦ Svn
sove mye har mye si p om du vil ha en sunn livstil. Du fr i tillegg til sove mye, mer energi som du kan bruke p komme deg p trening dagen etterp. Men det er ikke alltid like smart sove etter skolen, for det gjr faktisk stor forskjell fra ta deg en joggetur i stede hvor du fr energi, for sove gjr deg bare enda trttere. .

♦ Finn spennende mat-retter/snacks
Det spise sunt har ogs mye med motivasjonen gjre. Hvis man bde spiser sunt, drikker mye vann OG trener gjevnlig ser man mye fortere resultater i forhold til om du hadde spist godteri/junkfood et par ganger i mnd/uken. Det er kjempe gy lete rundt p nettet etter fargerike og spennende snacks eller matretter, selv har jeg funnet masse interessant som smaker utrolig godt og som er sunt i tillegg!

♦ Lag et treningsprogram
sette opp ett treningsopplegg/program p mobilen eller skrive det ned p et ark er ogs utrolig bra! Hvis du f.eks skriver ned at du skal ta 50 kneby s er det en god inspirasjon tenke at du skal klare dette fr du drar hjem fra treningssenteret. S da nr du kommer hjem kan du fle deg enda bedre etter ha klart gjre "utfordringen" din. Men husk ogs ikke sette deg alt for hye ml!

Hva syntes dere om innlegget?




Hei dere!

Da skal jeg snaart mte Stine p Elexia for teste ut en gruppe time som heter "fast, fit and fabulouse"! Tror det blir bra jeg, snakkes senere, m lpe!






Hei dere!

Da har jeg vrt p elexia og ftt trent litt, deilig! En god stund siden jeg kom hjem n, men har vd litt til matte og dusjet osv fr jeg blogger n. Har fortsatt mer matte ve p, s vi snakkes med bedre blogging snart.. Ikke s mye som skjer n, men snart vinterferie!! S blir nok bedre oppdateringer daa, snakkes!




Hei!

Forrige sndag fikk jeg et par sprsml om hvilke treningsprogram jeg bruker. Jeg hadde tatt bilde av pcen min med tre forskjellige bilder av tre forskjellige treningsprogram. Tenkte legge de ut, siden det var et par som lurte p det.
Jeg pleier bruke disse tre 'treningsmetodene' fra hvert bilde etter jeg har vrt ute jogget f.eks. Utrolig bra treningsopplegg!

Trykk p bildene for f de i strre str!


Jeg skte egentlig bare p weheartit etter "workouts", s kommer det opp mange bra! Hper dette var til hjelp, s snakkes vi! Hvis det er noe mer dere lurer p, s er det bare sprre i innleggene. Jeg skal snart svare i ukens sprsml innlegg.




Hei hei dere!

Denne uken og helgen har blitt litt stress, i og med at Nordstrands revyen er n og jeg er med jobbe i den. Men skal prve f blogget i tillegg til det. Snakkes!












Heihei!
I dag har jeg vrt p trening med Stine, utrolig deilig! Vi dro rett etter skolen, s jeg kom hjem for ikke s lenge siden. Etter vi hadde trent dro jeg hjem og spiste yoghurt med frukt i, utrolig godt! N skal jeg starte med ve til spansk, siden vi har tentamen n p onsdag.



Flinke, eller hva?



h, det er s sykt godt! ♥♥
- Hva har du gjort i dag?






dinaam.blogg.no




Dina Marie, 19, Oslo!


Legg meg til som venn




Arkiv


August 2015 Juli 2015 Juni 2015 Mai 2015 April 2015 Mars 2015 Februar 2015 Januar 2015 Oktober 2014 September 2014 August 2014 Mai 2014 Mars 2014 Februar 2014 Januar 2014 Desember 2013 November 2013 Oktober 2013 September 2013 August 2013 Juli 2013 Juni 2013 Mai 2013 April 2013 Mars 2013 Februar 2013 Januar 2013 Desember 2012 November 2012 Oktober 2012



Kategorier


anbefalinger favorites hverdagen innkjp inspirasjon Konsert kosthold outfits reise ukens spm video



Sk i bloggen




Linker


blogg.no F din egen blogg!



Design







Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen m avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger p
blogg.no og annonser p bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktr for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.

hits