Hei dere! I dag er det tid for hjemreise etter 5 fantastiske dager i Barcelona sammen med Folkehøyskolen! Dagene har gått utrolig fort, samtidig som vi har f¨ått gjort så mye ut av dagene. Vi har gjort alt fra trening, sightseeing, shopping, matkurs og yoga! Nå er det ca 30 min til bussen kommer å henter oss, men jeg tenkte å bare poste noen bilder først, så snakkes vi senere!

På onsdag (etter mye shopping haha) var vi på sightseeing i Barcelona sentrum, der vi fikk guidet tur i Sagrada Familia! Har vært inne en gang før også, men det var mye finere enn jeg ahdde husket! Etter det dro vi ut å spiste på Hard Rock Cafe!

I går startet vi dagen med en Crossfitøkt og boblefotball! Det var faktisk overraskende gøy haha! Etter det hadde vi fri resten av dagen, så da bestemte vi oss for å nyte det fine været og ligge å sole oss og bade på stranden! Perfekt avslutning!

Heihei! Akkurat nå er jeg på hotellrommet og er egentlig på vei ut igjen! På søndag formiddag landet vi i Barcelona og har hatt det så fantastisk til nå! På søndag hadde vi fri hele dagen før vi hadde yoga på kvelden igjen. I går startet jeg og fire andre av jentene dagen med morgentrening der vi jogget på stranden! Senere på dagen dro vi inn til Barcelona sentrum for å lære å lage tradisjonell spansk mat! Det var kjempegøy og maten ble utrolig god!

Bildene over er fra joggeturen i går morges - og bildene under etter turen til Barcelona i går :)

Heihei! I går var planen å se litt mer av den dominikanske republikk enn bare stranda ved hotellet, hahah! Mamma, sanne og jeg var ordentlige turister og tok turen til forskjellige kjente bygninger, steder ol. Under ser dere bilder fra ett gammelt slott vi så! Gøy med litt variasjon fra å ligge å sole seg store deler av dagen!

Dette 'slottet' var en av stedene vi besøkte! De var skikkelig fin utsikt fra toppen av bygningen!

Ha en fin dag! Nå skal vi snart ut å spise middag, eutentisk dominikansk mat! Så det blir spennende!

Hey! Dagene her i cabarete er egentlig veldig late, vi bruker store deler av dagen på å sole oss, bade og spise lunch på stranden. Men det er veldig deilig og skikkelig feriefølelse å bare slappe av! Tenkte bare å poste et par bilder fra de siste dagene, nå skal vi ut å spise middag. Snakkes!

Hei hei! i går en lang dag med mye reising, flyforsinkelser og taxiturer før vi endelig kom oss til hotellet. I USA bodde vi på 3 forskjellige hoteller, men jeg må si at dette er den fineste "leiligheten" til nå! Kjempefin utsikt, plassert på stranden og stor og fin plass!

Bildene over er utsikten fra den ene (!!) verandaen vi har, og er over bassengområdet på hotellet og stranden! Perfekt!

Da vi hadde kommet oss frem gikk vi ned til stranden og spiste en etterlengtet middag/lunch på en av strandrestaurantene.

Etter mat bestemte vi oss for å gå å se litt mer av strandområdet og gikk en kort tur langs vannet, det er utrolig fint her!

Hei dere! I går slappet vi av på hotellet hele dagen før middagen vi spiste på Maggianos på kvelden. Vi solte oss, badet og kjøpte oss milkshake i hotell-baren! Det var ikke så alt for mange mennesker ved bassenget i går så det gjorde det ekstra rolig, pluss at det ble spilt livemusikk ved sidenav!

Senere på kvelden spiste vi som sagt middag på Maggianos som lå i ett lite sentrum kort vei fra hotellet. De hadde utrolig god, italiensk mat! Vi bestilte bruchetta til forett og "stuffed chicken" til hovedrett, som var kjempegod!

Ha en fin dag!

Hei dere! I går var første hele dag i orlando og vi hadde kjøpt oss billetter til noe som heter 'Discovery cove'. Her ble det snorkling i korallrev, svømming med delfiner og dykking der vi gikk på havbunnen! Syntes sånn er så gøy så jeg koste meg masse!

I tillegg til vannaktivitetene var det også mulig å se andre dyr, mate fugler ol.

I dag er planen å bare slappe av ved hotellet, så det skal bli deilig! Ha en fin dag!

Hei dere! Har ikke tatt noen spesielle bilder med kameraet av de siste dagene så tenkte å poste et kjapt innlegg nå med noen av iphonebildene! I dag går turen til Orlando, gleder meg masse!

Bildene over er fra de siste dagene i miami før vi dro til fort myers!

En av ettermiddagene i fort myers bestemte vi oss for å dra på et outlet! Vi fikk kjøpt masse og spiste på en italiensk restaurant!

I går dro vi inn til sentrum for middag! Her er det så koselig med mye fargerike hus og små 'typiske' amerikanske restauranter og cafeer! Vi spiste på en grill restaurant med live musikk og god mat! Etter middag gikk vi til stranden der utsikten var såå fin!

Hei dere! I går ankom vi stopp nr 2 i USA, Fort myers. Her er det mye roligere og mindre enn i Miami, så det gir enda mer feriestemning! Nå går snart turen videre til stranden, så det blir bra! Ha en fin dag!

Bilder over fra stranden ved restauranten vi spise middag på, heelt hvit sand!

Vi valgte å spise på en typisk amerikansk diner som lå i nærheten av hotellet, gøyy!

Hei hei dere! I går startet dagen med nok en tur til stranden før vi dro til Lincoln Road for lunch og litt shopping! Vi spiste på en kjempegod og koselig italiensk restaurant som lå i en av sidegatene. I dag er siste dag på Miami beach, så vi skal kjøre videre til Fort Myers!

Kjøpte meg faktisk birkenstock også. Har hatt lyst på de en stund og syntes de er utrolig fine, men fortsatt usikker på om jeg liker de eller ikke, haha!

Ha en fin dag!

Hei hei! I går var det nasjonaldagen til USA og vi valgte å ta turen til Nikki Beach for å sole oss på dagen. Vi kjøpte oss Starbucks og gikk ned å fant en plass nesten helt nede ved vannet! Senere dro vi for å spise lunch og så kjørte vi litt rundt for å se rundt i Miami!

Lunchen ble på Firdays nede ved stranden, koselig!

Hei hei og god morgen! Lokal tid her er ni på morningen og vi har allerede rukket og spist frokost og tatt en kjapp tur ned til stranda for å se! Jeg er i Miami med familien om jeg ikke har nevnt det, og skal være her i USA i 10 dager før vi tar turen videre til Karibien! Vi har leid bil og skal nå kjøre litt rundt for å finne ut hva vi skal gjøre i dag! Snakkes senere!

Utsikten fra rommet er utrolig fin! Vi ser ut til Miami beach og til collins avenue, perfekt!

Ha en fin dag!

Hei dere! Tenkte å endelig oppdatere dere litt fra London-turen. Har ikke satt meg ned med bildene før nå, så derfor sent innlegg men men.. Her er hvertfall noen av bildene vi tok, var ikke så mange siden begge var syke og følte seg ikke helt på topp.. Men turen var uansett utrolig koselig og håper på en til tur hvor det er litt varmere og begge er friske! Et innlegg med innkjøpene kommer kanskje senere, hvis det er noe dere ønsker å se!

Håper på å oppdatere enda oftere snart, snakkes!

Hei dere! Tenkte å komme med et kjapt innlegg for å oppdatere litt. Akkurat nå ligger jeg på hotellrommet til Helene og meg i London! Vi bestilte turen for litt over to uker siden, så vil si det er en ganske spontantur. I dag har det vært kjempekaldt både på hotellrommet og ute, så vi bestemte oss for å dra på kjøpesenteret westfield i stede for Oxford street i dag. Vi var også ganske slitne etter all reisen så vi tok oss også en liten powernap på ettermiddagen.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en koselig indisk restaurant som hadde sykt god og billig mat! Men ja, nå tar hvertfall vi kvelden, så snakkes vi i morgen!

Hei dere! Tenkte å poste noen bilder som jeg tok med mobilen da jeg var i Rhodos, hadde ikke med meg kameraet mitt dit så ble bare et par bilder med mobilen.. så ikke de beste bildene! Men men, bedre enn ingenting. Jeg var i Rhodos med familien en uke for et par uker siden, noe som var en kjempe koselig ferie! Vi bodde på et kjempe fint hotell som lå ved stranden, og vi hadde en bungalow som er et lite hus som lå rett ved/på stranda, så hadde verdens fineste utsikt til havet! I løpet av ferien var søsknene mine på surfekurs, jeg fikk solt meg og slappet av etter noen uker på jobb, vi fikk sett rundt i Rhodos og spist kjempegod gresk mat!

♥♥♥♥

-- jeg driver å fikser med designet nå, så er ikke sånn jeg vil ha det enda. Men satser på å bli ferdig snart! --

Hei dere! Hadde jo planlagt å blogge ca hver dag da jeg var i Granada med klassen, meeen var alt for dårlig internett tilgang der. Hadde ikke interenett på skolen eller i leiligheten, så ble til at vi brukte cafeinternett som vi som oftest kun hadde tid til i 10-15 min, så ble lite blogging derfra.. Men men, tenkte å poste bildene nåå! Dagene gikk som oftest ganske i ett og da vi kom hjem i ellevetiden på kvelden var jeg heelt utslitt. Først var det frokost hos den spanske familien, så skole, lunch med vertsfamilien, aktivitet med myyye gåing og så ut å spise på restaurant, så hadde ikke mye tid til å slappe av. Men jeg liker jo veldig godt at vi har mye å gjøre, men merket jeg ble uutrolig slapp på kveldene etter disse dagene, hehe. Vi hadde typ leker og småoppgaver på skolen før vi dro å så på turistattraksjoner byen hadde å by på, kjempe mye fine katedraler osv med syyk utsikt! Turen ble utrolig koselig og en bra måte å bli kjent med resten av spanskklassen på utenom når vi sitter i klasserommet.

Hola! I dag drar jeg med spanskklassen til granada for en slags språkreise for en uke! Vi skal bo i par i vertsfamilier og snakke spansk med de. Gleder meg til å reise litt bort fra Norge igjen og oppleve noe nytt! Selvom jeg gruer meg til å snakke spansk med familien, hehe

Jeg har allerede pakket ferdig, fikset meg og tenkte å lage en god lunch nå! Så drar jeg for å hente Stine, Ingrid og Thea for å endelig dra til flyplassen! Snakkes fra Spania!

Er meldt sol og vaarmt så har pakket med meg shorts og skjørt! Åå blir bra med litt varme igjen!

Hei dere! Dag to i København var den siste og den eneste hele dagen vi hadde der. Det er en såå fin by og har kjempelyst til å dra tilbake for å være der litt lenger. Vi spiste god frokost på en søt cafe som lå nesten rett ved hotellet som også var utrolig sentralt, rett ved rådhuset og hovedgaten! Perfekt! Etter god og stoor frokost gikk vi videre til butikkene, siden dette var som en shoppingferie/dag. Fikk shoppet en del og er utrolig fornøyd med alt! Får se om jeg viser dere det i et eget innkjøpsinnlegg, men dere får hvertfall se det meste i antrekksinnlegg snart! Hihi.

Liten sneak peak ^ på antrekket, ikke noe spesielt men poster det vell etterhvert!

Utsikten ut vinduet, kjempe koselig og fin!

Hei dere! Som sagt var jeg med mamma i København på en spontantur fra mandag kveld til tirsdag kveld, altså kun et døgn. Men fikk gjort en del på den tiden uansett! Flyet tok ikke mer enn en time/tre kvarter fra Oslo før vi var i Køben og da var klokken allerede rundt åtte på kvelden. Så da var det rett til hotellrommet for å legge fra oss bagger og så dro vi på hard rock café for good middag. Bestilte en kjempe god salat som dere ser bilde av lenger ned, hehe.. Etter middagen gikk vi bare litt for å kikke litt i byen og for å få litt oversikt over hvor de fleste butikkene var osv før morgendagen.

Heh, ja, på flyplassen hadde de jo maange butikker også, så ble en rask tur innom VS før vi tok toget til hotellet. Kjøpte meg kun litt undertøy og et sminkeprodukt, men kjempe fornøyd!

♥♥ naam!

Hei dere! Merker det er vanskelig å blogge herfra, internettet er ikke akkurat veldig raskt så å laste over 10 bilder fra dagen hver dag hadde tatt alt for lang tid :( kan prøve å poste dag for dag eller noe sånt når jeg kommer hjem og har fått litt kontroll på bildene - har tatt så utrolig mange fine bilder!! Koser meg hvertfall masse her! Skal hjem 5januar til de som lurer på det!

Veske fra LV, kjole fra river island og sko fra converse <3

Lokal tid : 22:05

LOKAL TID: 19:53

Da er vi endelig fremme og det har vært en laaang dag! Har ikke sovet på et og et halvt døgn, men er overraskende våken til det haha! Har sett på stranden, bassenget, spist, vært på marked osv allerede! Og jeg elsker det virkelig her! Gleder meg til å se enda mer av Thailand og prøve ut dykkingen på øyene! Men nå skal jeg spise middag, så snakkes!

Hei dere! Tenkte å komme med en rask oppdatering før vi går inn i flyet osv! Nå skal vi snart sjekke inn, wohoo! Snakkes i Thailand

Hei dere! Nå har vi akkurat spist siste hotell-frokost her i palma og skal snart vente ved bassenget på utsjekking. Gleder meg egentlig litt til å komme hjem, men samtidig er det såå fint her at jeg kunne godt blitt her noen dager til! I går spiste vi på pizzahut, noe som var bedre enn forventet, haha. Trodde de bare hadde pizza jeg.. Men men, nå må jeg pakke ferdig, snakkes!

Blogges i Norge hvis jeg ikke får Internett før vi er på flyet :-) ha en fin dag!

Hei dere! I dag er den siste hele dagen og vi har nettopp kommet hjem fra middag. Vi har vært på stranden og så litt på bassenget i hele dag, før vi dro på enda litt mer shopping! Nå skal vi pakke før utsjekking i morgen tidlig :)

Se så fint det er her! Ååå, love

Hei dere! I går var en kjempe koselig dag og fikk så mange herlige gratulasjoner!! Vi var som sagt på stranden og litt ved bassenget før vi dro ut for å spise god mat på en restaurant som var kjempe fin!
Nå sitter vi å spiser frokost og skal snart tidlig på stranden for å få tak i strandseng. Snakkes!

Hei dere! I skrivende stund ligger jeg ved bassenget og soler meg i deilig & varmt vær! Loove! I dag har vi vært på stranden, men bestemte oss etterhvert å dra til bassenget på hotellet. Vi har akkurat spist pizza-lunch, så det var godt! Elsker å spise på hotell, haha, spesielt hotellfrokosten, naam!!

se så fint vann!! omg loove

Hei dere! I går ble det en koselig, men sen middag. Bestilte god italiensk mat før vi gikk opp til hotellet for å legge oss igjen. Blir sene kvelder og tidlige morgninger for å få gjort mest mulig her nede, hihi!
Idag har jeg BURSDAG og skal egentlig bare være på stranden eller ved bassenget i hele dag for så kanskje å ta en tur til et senter hvis det er åpent. Blir en bra dag! Koser meg masse! Nå må jeg løpe, skal spise frokost ;-)

Hei dere! Dette får bli et kjapt innlegg før vi skal ut å spise en sen middag, blir kos! I dag skulle vi først shoppe og så dra på stranden, men ente med en hel dag med shopping og så blir det stranden eller bassenget i morgen! Det er SÅ deilig og varmt her, så gleder meg til å få litt farge snart :-) viser innkjøp når jeg kommer hjem!

?? så fint her!!

Hei dere! Nå sitter jeg på rommet i Palma og har kost meg kjempe masse bare på denne halve dagen jeg har vært her. Vi kom sånn i syv tiden og gikk rett ned på stranden etter vi sjekket inn. Stranden er såå fin og kjempe varmt & klart vann! I morgen skal vi være ved stranden eller på bassenget, er ikke helt sikre enda, men vi skal også på et senter ut mot kvelden å kanskje få shoppet litt også, blir bra!

Bilder fra flyturen:

Bilder fra stranden og middagen:

Ååh, det er så fint her!!

Hei dere!

Da var første dagen i Gøteborg over og jeg syntes byen er utrolig fin! I dag har vi gått litt rundt og sett + at vi har fått dratt innom Liseberg for lillebrødrene mine og så innom litt shopping i ettermiddag. Jeg har akkurat kommet hjem fra en sen middag på en restaurant i en av gå-gatene, kjempe god mat! I morgen skal jeg med mamma og lillesøss på mer shopping, fikk uansett bare kjøpt meg et smykke og en neglelakk i dag, så ser frem til mer! Det er jo både Zara, Mango, Topshop osv her, så ser ikke bort fra at jeg finner meg noe mer enn i dag! Snakkes i morgen!

Skulle tatt litt flere bilder, men får bli bedre i morgen! Øverste bildene er fra lunchen og nederste bildene er fra middagen, hehe. Kveldens antrekk kommer i morgen tidlig, så stay tuned (eller noe sånt .. ) snakkes!

Tror jeg har nevnt på bloggen at familien har tenkt seg til Thailand nå til julen? Well, nå har vi bestilt og jeg gleder meg helt syykt. Vi drar den 21 desember og er borte i ca 2 uker. Gleder meg mest til alle opplevelsene, varmen, hotellene og strendene. Tror det blir utrolig bra og jeg har jo også hørt utrolig mye bra om å reise til Thailand. Siden vi skal være der i to uker har vi bestemt oss for å være på to forskjellige hotell. Første uken skal vi være på hotellet Centara Kata Beach og så reiser vi videre til The Sands by Kata Thani ♡♡ Det er to syykt fine hotell, hvertfall det bildene viser:

Bilder fra CENTARA KATA BEACH:

Bilder fra THE SANDS BY KATA THANI:

Har noen av dere vært i thailand før? I så fall, har dere noen tips? hihi

dinaam.blogg.no

Dina Marie, 19, Oslo!

Legg meg til som venn

· September 2015 · August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Mai 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013 · Juli 2013 · Juni 2013 · Mai 2013 · April 2013 · Mars 2013 · Februar 2013 · Januar 2013 · Desember 2012 · November 2012

· anbefalinger · favorites · hverdagen · innkjøp · inspirasjon · Konsert · kosthold · outfits · reise · ukens spm · video

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.