Hei dere! I går startet dagen med siste time med informasjon før vi på mandag starter med vanlig uke, noe jeg gleder meg til! Vi sluttet tidlig i går så jeg og noen andre fra klassen tok bussen til Tvedestrand, jeg hadde aldri vært der så var kjempe koselig og fin by!

Ble pizza på den eneste restauranten som var åpen, hahah! Senere på dagen tok jeg en 30 mins joggetur før vi skulle bade. De andre hoppet fra broen, noe alle som kjenner meg vet at jeg ikke hadde klart!

Siste plan for dagen var nattbading, som var uuuttolig gøy haha!

I dag er det klart for tur med skolen som visstnok skal vare hele dagen, snakkes senere!

Hei dere! I dag var den fjerde dagen på folkehøyskolen og vi har gjort så utrolig mye at det føles ut som flere uker siden vi kom. Det har gått i mye informasjon og sikkehetsregler, men det har såklart også vært mye leker/spill for å bli kjent, noe som er utrolig koselig! Slenger med noen bilder, har ikke tatt så mange men satser på at jeg får tatt fler senere!

Se hvor klart vann! ^ en liten gåtur fra skolen men er jo sykt fint!

Håper alle har hatt en fin dag!

Hei hei!! I går var Helene, Thea og min sin etterlengtede bursdagsfeiring/avskjedskveld! Vi inviterte alle jentene og så ut som alle koste seg masse, så det er koselig å se når vi har ordnet så mye! I dag er planene å si hade til de nærmeste før jeg drar på folkehøyskolen i morgen! Gleder meg nesten mer enn jeg gruer meg akkurat nå! Slenger med et par bilder fra kvelden!

Fineste jentene å feire med!

Ha en fin helg!

Hei dere! I går hadde jeg en lang men produktiv dag, jeg møtte Thea og Helene i byen for å handle inn litt til bursdagsfeiringen vi skal ha snart. I tillegg måtte jeg få kjøpt inn litt småting til folkehøyskolen, drar jo allerede på lørdag!! Etter at vi hadde vært innom X antall butikker bestemte vi oss for å ta oss noe å drikke på espresso house, koselig!

Senere møtte jeg Maria og Stine for å spise middag på Aker Brygge! Det er flere uker siden vi 3 har sett hverandre sammen så det var kjempekoselig med god mat og mye prat!

<3 I dag er planene foreløpig å pakke nesten ferdig og dra på en joggetur! Så snakkes vi senere!

Sko fra birkenstock // shorts fra levis // genser fra bikbok

Ha en fin dag!

Hei hei! I dag fikk jeg sovet godt ut og virkelig hatt en rolig morning. Frokosten bestod av en skål med melon og banan ute på terrassen med en ny bok og grønn te! Har overraskende nok fått sansen for å sette meg ned for å lese, noe jeg aldri fant roen eller tålmodigheten til før, haha!

- Lars Mytting, "Svøm med dem som drukner" -

Hei dere! I dag har jeg faktisk bursdag og fyller 19 år, husker så godt 18 årsdagen min så det føles ikke så lenge siden i det hele tatt! Jeg startet dagen med en kjapp joggetur før jeg kjørte hjem til oslo for å dra ut å spise på Pascal med Pernille, Maria og Thea. Vi ble sittende kjempelenge med kake, drikke og mye prat! Akkurat sånn jeg forestilte meg det, perfekt! Senere tok jeg turen tilbake til hytta for å spise middag med familien og overrekkelse av gaver! Har hatt en kjempefin dag og gleder meg til feiring med venninner om ikke så alt for lenge

Se så godt det ser ut!

Fineste jentene som ville være med meg i dag! Håper alle har hatt en fin dag, det har hvertfall jeg!

Hei dere! I skrivende stund sitter jeg på hytta og har akkurat kommet hjem fra en liten treningstur med familien! Men jeg tenkte å kjapt vise dere noen nye sko jeg kjøpte fra nelly for et par uker siden. Har ønsket meg akkurat disse skoene lenge nå, men ble nesten utsolgt før jeg fikk funnet frem lommeboken, så endelig er de mine!

Dere kan finne de > HER <, men er nesten ingen str igjen desverre..

Bukse fra Zara // t-skjorte fra Bikbok // sko fra New Balance // veske fra H&M //klokke fra Nelly

Hei dere! I dag har vært en lang og mer produktiv dag enn de andre dagene. Jeg startet dagen med en rask løpetur før frokost, så det var deilig! Senere tok vi oss en kjøretur til engelsviken for å se litt før vi dro til et syykt fint hotell på larkollen som hadde restaurant og bowling, haha! Så vi endte med å spise sen lunch i dag.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en kort båttur før sen (!!) middag og film! Koselig!

<3<3 håper dere har hatt en fin dag!

Hei dere! I går tok som sagt Pernille, Helene og jeg turen til hytta for en spontantur! I dag var det dårlig vær så vi har ikke gjort så mye annet enn å spise frokost før vi satte på Prinsesse på prøve og slappet av. Merker det er deilig å komme seg litt vekk fra byen litt!

<3<3

Nå har vi akkurat spist middag og ser på kveldens skrekkfilm nr 2, haha! I morgen satser vi på litt bedre vær, så får se hva vi gjør!

Hei dere!! I dag var jeg en koselig tur i byen med Helene og Pernille. Vi gikk innom en søt butikk som vi helt klart skal kjøpe mye fra til bursdagsfeiringen! Senere satt vi oss ned på bagel and juice for lunch og smoothie. Vi satt ute og snakket helt til vi kom frem til at vi tar en spontantur til hytta denne uken! Så i kveld blir det roadtrip til hytta, gleder meg masse!!

Fine jentene!

Nå skal jeg pakke ferdig og fikse meg! Snakkes fra hytta :):)

Hei dere! I dag har vært en slapp dag selv om jeg fikk sneket inn en joggetur etter frokost! Løp 6-7 km med mye motbakker så ble utrolig sliten haha, men det var deilig å bli ferdig som alltid! Etter dagens eneste plan endte dagen med x antall episoder av "orange is the new black" før jeg bestemte meg for å prøve å lage en sunnere versjon av vafler. Har prøvd før uten at de ble noe gode, men denne gangen tror jeg at jeg har funnet en oppskrift jeg liker!

Jeg brukte: (ca) 2 dl havregryn, 1,5 dl sammalt hvete, 2 ss sukker, 1 ts kardemomme, 1 egg, 3 ss solsikkeolje, 1 ss sesamfrø, 1 banan og 3 dl melk!

Slik gjør du:
1. Bland havregrynet, melet, sukkeret, kardemommen og sesamfrøene sammen.
2. Rør inn melken.
3. Pisk sammen egget og oljen, for så å blande det inn med det andre. Mos også bananen og ha den i til slutt.
4. Så ventet jeg ca. 15 min for at røren skulle "settes" før jeg stekte den i vaffelgjernet.

Haha, husker ikke om jeg har vist frem en oppskrift på bloggen før, men dette er det jeg har gjort og tatt bilde av i dag så hvorfor ikke? Forandring fryder.

Håper alle hae hatt en fin helg!

Hei dere! Jeg kan nesten ikke tro at det allerede er august, denne mnd har jeg store planer i vente! Jeg fyller 19, feirer bursdagen med Thea og Helene OG drar på Folkehøyskole i slutten av mnd! Så nå skal jeg nyte de siste ukene i Oslo.

I dag gikk turen til Karl Johan for å kikke litt i butikker og god lunch på Bagel and Juice! Det var fint vær og ikke så alt for mange mennesker så det var koselig!

Antrekket ^ kjole fra Gina Tricot // veske fra Marc Jacobs // sko fra Birkenstock // solbriller fra Rayban // klokke fra Nelly

dinaam.blogg.no

Dina Marie, 19, Oslo!

Legg meg til som venn

· August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Mai 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013 · Juli 2013 · Juni 2013 · Mai 2013 · April 2013 · Mars 2013 · Februar 2013 · Januar 2013 · Desember 2012 · November 2012 · Oktober 2012

· anbefalinger · favorites · hverdagen · innkjøp · inspirasjon · Konsert · kosthold · outfits · reise · ukens spm · video

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.