Kjole og klokke fra Nelly // genser fra Abercrombie & Fitch // sko fra Birkenstock // veske fra LV // armebånd fra Camilla Phil // solbriller fra rayban

Lenge siden forrige antrekksinnlegg, kanskje jeg burde bli litt flinkere på det! Nå skal Maria, Pernille og jeg gå oss en tur, det skal bli deilig etter gårsdagens tur ut! Snakkes!

Hei dere! I dag var en koselig og fin dag med Maria i byen. Vi tok først turen til majorstuen for å se i litt butikker før vi tok trikken til Grünerløkka for å spise på Fru Hagen! De har kjempegod 'lunch'-mat og er en utrolig søt café, anbefales! Det er hele 3 uker sden vi så hverandre sist så det var så koselig å catche opp igjen!

Fine maria

Håper alle har hatt en fin dag! Nå skal jeg fikse meg før jeg og noen av jentene skal ut i kveld!

Heihei! Ja jeg kan faktisk si endelig hjemme, selvom jeg har kost meg utrolig mye i USA og Karibien! På søndag dro Helene og jeg til Pernille, det var såå koselig å møtes igjen for å catche opp! Over 3 hele uker siden vi så hverandre sist!

Det ble pizza middag, som pernille var så snill å legge ut for, kjempegodt!

I går var det starten igjen på gamle rutiner med trening og sunnere mat! Startet dagen med joggetur med sanne og pappa rundt Nøklevann (8-9km!), så i dag kan dere tro jeg er støl haha! Tok også turen innom et fruktmarked for å kjøpe inn litt frukt og bær!

-- i dag går turen ned til Norwaycup sammen med Pernille og Helene for å møte Thea igjen! Gleder meg!

Hei dere! I går hadde vi bestilt oss en tur opp til en av fjellene som er rundt 1 time fra hotellet. Da vi kom frem fikk vi litt utstyr før vi gikk ca en time oppover i skogen! På veien ned var det nemlig klart for å hoppe og skli ned fossefall og fjellvegger! Aldri gjort noe lignende før, så det var overraskende gøy selvom jeg ikke tørte å hoppe fra 8 (!!) meter, haha!

Under er litt screenshots av videoer vi tok da vi hoppet!

Ha en fin dag! :)))

Heihei! I går var planen å se litt mer av den dominikanske republikk enn bare stranda ved hotellet, hahah! Mamma, sanne og jeg var ordentlige turister og tok turen til forskjellige kjente bygninger, steder ol. Under ser dere bilder fra ett gammelt slott vi så! Gøy med litt variasjon fra å ligge å sole seg store deler av dagen!

Dette 'slottet' var en av stedene vi besøkte! De var skikkelig fin utsikt fra toppen av bygningen!

Ha en fin dag! Nå skal vi snart ut å spise middag, eutentisk dominikansk mat! Så det blir spennende!

Hey! Dagene her i cabarete er egentlig veldig late, vi bruker store deler av dagen på å sole oss, bade og spise lunch på stranden. Men det er veldig deilig og skikkelig feriefølelse å bare slappe av! Tenkte bare å poste et par bilder fra de siste dagene, nå skal vi ut å spise middag. Snakkes!

Hei hei! i går en lang dag med mye reising, flyforsinkelser og taxiturer før vi endelig kom oss til hotellet. I USA bodde vi på 3 forskjellige hoteller, men jeg må si at dette er den fineste "leiligheten" til nå! Kjempefin utsikt, plassert på stranden og stor og fin plass!

Bildene over er utsikten fra den ene (!!) verandaen vi har, og er over bassengområdet på hotellet og stranden! Perfekt!

Da vi hadde kommet oss frem gikk vi ned til stranden og spiste en etterlengtet middag/lunch på en av strandrestaurantene.

Etter mat bestemte vi oss for å gå å se litt mer av strandområdet og gikk en kort tur langs vannet, det er utrolig fint her!

Hei dere! I går slappet vi av på hotellet hele dagen før middagen vi spiste på Maggianos på kvelden. Vi solte oss, badet og kjøpte oss milkshake i hotell-baren! Det var ikke så alt for mange mennesker ved bassenget i går så det gjorde det ekstra rolig, pluss at det ble spilt livemusikk ved sidenav!

Senere på kvelden spiste vi som sagt middag på Maggianos som lå i ett lite sentrum kort vei fra hotellet. De hadde utrolig god, italiensk mat! Vi bestilte bruchetta til forett og "stuffed chicken" til hovedrett, som var kjempegod!

Ha en fin dag!

Hei dere! I går var første hele dag i orlando og vi hadde kjøpt oss billetter til noe som heter 'Discovery cove'. Her ble det snorkling i korallrev, svømming med delfiner og dykking der vi gikk på havbunnen! Syntes sånn er så gøy så jeg koste meg masse!

I tillegg til vannaktivitetene var det også mulig å se andre dyr, mate fugler ol.

I dag er planen å bare slappe av ved hotellet, så det skal bli deilig! Ha en fin dag!

Hei dere! Har ikke tatt noen spesielle bilder med kameraet av de siste dagene så tenkte å poste et kjapt innlegg nå med noen av iphonebildene! I dag går turen til Orlando, gleder meg masse!

Bildene over er fra de siste dagene i miami før vi dro til fort myers!

En av ettermiddagene i fort myers bestemte vi oss for å dra på et outlet! Vi fikk kjøpt masse og spiste på en italiensk restaurant!

I går dro vi inn til sentrum for middag! Her er det så koselig med mye fargerike hus og små 'typiske' amerikanske restauranter og cafeer! Vi spiste på en grill restaurant med live musikk og god mat! Etter middag gikk vi til stranden der utsikten var såå fin!

Hei dere! I går ankom vi stopp nr 2 i USA, Fort myers. Her er det mye roligere og mindre enn i Miami, så det gir enda mer feriestemning! Nå går snart turen videre til stranden, så det blir bra! Ha en fin dag!

Bilder over fra stranden ved restauranten vi spise middag på, heelt hvit sand!

Vi valgte å spise på en typisk amerikansk diner som lå i nærheten av hotellet, gøyy!

Hei hei dere! I går startet dagen med nok en tur til stranden før vi dro til Lincoln Road for lunch og litt shopping! Vi spiste på en kjempegod og koselig italiensk restaurant som lå i en av sidegatene. I dag er siste dag på Miami beach, så vi skal kjøre videre til Fort Myers!

Kjøpte meg faktisk birkenstock også. Har hatt lyst på de en stund og syntes de er utrolig fine, men fortsatt usikker på om jeg liker de eller ikke, haha!

Ha en fin dag!

Hei hei! I går var det nasjonaldagen til USA og vi valgte å ta turen til Nikki Beach for å sole oss på dagen. Vi kjøpte oss Starbucks og gikk ned å fant en plass nesten helt nede ved vannet! Senere dro vi for å spise lunch og så kjørte vi litt rundt for å se rundt i Miami!

Lunchen ble på Firdays nede ved stranden, koselig!

Hei hei og god morgen! Lokal tid her er ni på morningen og vi har allerede rukket og spist frokost og tatt en kjapp tur ned til stranda for å se! Jeg er i Miami med familien om jeg ikke har nevnt det, og skal være her i USA i 10 dager før vi tar turen videre til Karibien! Vi har leid bil og skal nå kjøre litt rundt for å finne ut hva vi skal gjøre i dag! Snakkes senere!

Utsikten fra rommet er utrolig fin! Vi ser ut til Miami beach og til collins avenue, perfekt!

Ha en fin dag!

Hei dere! I går var thea, helene, lina og jeg hos helene som hadde skjært opp masse god frukt! Kjempe koselig! Vi fikk også sagt hade før alle drar hvert til sitt med reise eller jobb.

Fineste jentene!

Ha en fin kveld!

dinaam.blogg.no

Dina Marie, 19, Oslo!

Legg meg til som venn

· August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Mai 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013 · Juli 2013 · Juni 2013 · Mai 2013 · April 2013 · Mars 2013 · Februar 2013 · Januar 2013 · Desember 2012 · November 2012 · Oktober 2012

· anbefalinger · favorites · hverdagen · innkjøp · inspirasjon · Konsert · kosthold · outfits · reise · ukens spm · video

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.