Hei dere! Dag to i København var den siste og den eneste hele dagen vi hadde der. Det er en såå fin by og har kjempelyst til å dra tilbake for å være der litt lenger. Vi spiste god frokost på en søt cafe som lå nesten rett ved hotellet som også var utrolig sentralt, rett ved rådhuset og hovedgaten! Perfekt! Etter god og stoor frokost gikk vi videre til butikkene, siden dette var som en shoppingferie/dag. Fikk shoppet en del og er utrolig fornøyd med alt! Får se om jeg viser dere det i et eget innkjøpsinnlegg, men dere får hvertfall se det meste i antrekksinnlegg snart! Hihi.

Liten sneak peak ^ på antrekket, ikke noe spesielt men poster det vell etterhvert!

Utsikten ut vinduet, kjempe koselig og fin!

Hei dere! Som sagt var jeg med mamma i København på en spontantur fra mandag kveld til tirsdag kveld, altså kun et døgn. Men fikk gjort en del på den tiden uansett! Flyet tok ikke mer enn en time/tre kvarter fra Oslo før vi var i Køben og da var klokken allerede rundt åtte på kvelden. Så da var det rett til hotellrommet for å legge fra oss bagger og så dro vi på hard rock café for good middag. Bestilte en kjempe god salat som dere ser bilde av lenger ned, hehe.. Etter middagen gikk vi bare litt for å kikke litt i byen og for å få litt oversikt over hvor de fleste butikkene var osv før morgendagen.

Heh, ja, på flyplassen hadde de jo maange butikker også, så ble en rask tur innom VS før vi tok toget til hotellet. Kjøpte meg kun litt undertøy og et sminkeprodukt, men kjempe fornøyd!

♥♥ naam!

Hei dere! Nå skal jeg ut i bakken andre dag på rad! Har ikke oppdatert dere hele vinterferien, men kommer med fiiine innlegg etterhvert! Akkurat nå er jeg på hytta og skal til å dra ut i bakken, som sagt! Tidligere i uken har jeg vært hjemme og i København en tur før jeg kom opp på hytta! Perfekt ferie :-) nå må jeg løpe, snakkes!

Bilder fra i går ^

Hei dere! I går var en kjempe morsom og koselig kveld med noen av jentene hos meg før vi dro videre ut. Ble veldig sent i går så tror nok det blir en stund til neste gang hehe. I dag skal jeg bare slappe av og nyte at det er ferie!

Håper alle får en fantastisk ferie! Snakkes

Veske fra marc by marc jacobs, skjerf fra ?, genser fra bikbok, skjørt fra Gina Tricot!

Nå skal jeg snart ha noen jenter over, blir koselig! Har akkurat spist bursdagsmiddag med familien, så nå er jeg sååå mett! Snakkes i morgen og håper alle har hatt en fin første dag i ferien <3

Hei dere! I går var det mattetentamen hele dagen, noe som gikk heelt ok. Men vanskelig å si haha! Etter skolen lagde jeg meg god lunsj og dro på trening med Stine på kvelden. Deilig!

Veske fra louis vuitton - kjole fra bikbok - smykker fra urban outfitters - jakke fra saint tropez - ring fra bjørklund

Hei dere! endelig fredag etter en lang uke med skole! I dag dro Stine og jeg rett ned til byen for å spise god lunch/middag på fridays og kikket litt i butikker, koselig! Senere var det turen til aidas bday for min del, gøy! Nå skal jeg slappe av før familiebursdag i morgen! Klem

Håper dere har hatt en fin fredag, snakkes!

Hei dere! I dag hadde vi ikke matte, så hadde fri midt på dagen fra halv tolv til to, så da dro Thea, Helene og jeg en tur til byen for å spise god lunch! Vi satte oss ned på waynes, koselig! Etter det dro vi egentlig bare rett tilbake til skolen for å vente på neste og siste time, heh. Var skikkelig deilig å komme hjem idag, er så trøtt! Så skal bli bra med vinterferie om litt mer enn en uke! Fikk tatt noen antrekksbilder i sta, som jeg kaanskje poster om det er ønskelig - har ikke sett på de enda men får håpe de ble bra. Snakkes!!

Hei dere! Tenkte å komme med et lunch tips til dere! Dette er både sunt og godt + at det ikke tar lang tid å lage i det hele tatt! Passer selvfølgelig til frokost eller kvelds også!

I denne hadde jeg eple med kanel, litt kiwi, mandler og tørket aprikos! Nam!

Hei dere! I dag var det to vurderinger på skolen, så er sykt sliten nå! Så i dag skal jeg bare slappe av og se på serier og film :-) Helene og jeg tok faktisk antrekksbilder i dag etter skolen, så tenkte å poste de selvom ikke antrekket var noe spesielt, hehe. Snakkes i morgen!

Bukse fra dr denim, genser fra Gina t, jakke fra saint tropez, smykker fra bikbok/urban outfitters, veske fra Louis vuitton og sko fra uggs!

Hei dere! I går var en kjempe koselig dag med Stine! Møtte henne faktisk natt til lørdag for å overnatte etter jeg hadde vært i bursdagen til Lina! Da vi møttes lagde vi oss natt mat og snakket om aaalt til laangt på natt, så da bestemte vi oss for å legge oss!
På dagen lagde vi oss god frokost før vi gikk litt ut i snøen, kos! Etter det var det god lunch, skype med Maria, film og kakao! :-) kjempe fin lørdag!

Bildene fra lunchen over og koselig kakao og film kveld under :)

Hei dere! I går var det feiring for beste Lina som ble 18 år! Var en kjempe koselig feiring med kjente og mange nye :-) såå fin feiring! Var tapas, kaker og fine gaver!
Gratulerer med dagen igjen Lina!!!

Nå er det frokost hos Stine <3 så snill som lager til meg hihi! God morgen!

dinaam.blogg.no

Dina Marie, 19, Oslo!

Legg meg til som venn

· August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Mai 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013 · Juli 2013 · Juni 2013 · Mai 2013 · April 2013 · Mars 2013 · Februar 2013 · Januar 2013 · Desember 2012 · November 2012 · Oktober 2012

· anbefalinger · favorites · hverdagen · innkjøp · inspirasjon · Konsert · kosthold · outfits · reise · ukens spm · video

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.