Hei dere! En stund siden sist oppdatering, men men! Nå er jeg faktisk hjemme igjen i Oslo og har høstferie fra Folkehøyskolen. Det var så koselig å komme hjem til venner og familie, så jeg har virkelig gjort mye de siste dagene og har mange planer senere i uken for å være mest mulig med de før jeg reiser tilbake igjen til risøya!

Bildene over er fra lørdag! Startet dagen tidlig med Maria og Helene på Vestkanttorget før Helene måtte hjem til familiebursdsg. Det er så sykt fint her på høsten så Maria og jeg bestemte oss for å dra inn til Karl Johan for å shoppe litt og sette oss på kafé! Kjempekoselig! Senere på kvelden var det vors hos med med Lili, Helene, Maria, Pernille og Oda, utrolig gøy jentekveld før vi dro videre!

På mandag dro Sanne, mamma og jeg en tur ned til Grünerløkka for å se litt i butikker og spise lunch ute! Vi spiste foccacia på en kjempesøt café i en av sidegatene som hadde goood mat!

I går startet jeg dagen med en laaaang løpetur haha, kjenner jeg nesten er sliten i bena fortsatt! Etter det møtte jeg søte Mai for å spise lunch. Vi bestemte oss for å spise et sted ingen av oss hadde spist før, så vi satt oss ned på Kolonihagen på Grünerløkka. Etter lunchen gikk vi litt rundt før Mai skulle på jobb, koselig!

I dag skal jeg i bursdagsmiddag for å feire Helene og Sofie, gleder meg masse!! Håper alle får en fin uke videre!

Hey! Er lite tid til å oppdatere her fordi ukene er stappfulle av aktiviteter og brettspill fra morgen til kveld haha! Men det er utrolig gøy! Føles rart å si jeg har vært her 2 uker + her allerede fordi det virker som jeg har vært her en evighet samtidig som det har gått utrolig fort! Men jeg er utrolig fornøyd sålangt og har bare gode ting i vente! Skal til Barcelona med klassen og 3 andre linjer så det gleder vi oss masse til!!

Tenkte å poste litt bilder for å oppsummere uken litt, så snakkes vi forhåpentligvis. Dere kan også følge meg på instagram om dere vil ha litt fler oppdateringer om folkehøyskoleåret mitt! @dinamariee

Vi startet uken med en slitsom runde med Crossfit! Etter treningen bestemte vi oss for å bade og hoppet liksågreit rett i vannet rett ved siden av! Utrolig deilig og perfekt sted å trene!

På tirsdagen dro jeg og 4 andre på kanotur rundt øya, kjempefint både vær og utsikt hehe!

Senere i uken lagde vi sunn pizza til lunch og gikk på tur opp til en "fjelltopp" med kjempefin utsikt! Over ser dere bilde av klassen

Det var retalivt dårlig vær nesten hele forrige uke selvom det kanskje ikke ser sånn ut, men på slutten av uken var det endelig sol igjen!!

Håper dere alle har hatt en fin uke :-))

Hei dere! I går startet dagen med siste time med informasjon før vi på mandag starter med vanlig uke, noe jeg gleder meg til! Vi sluttet tidlig i går så jeg og noen andre fra klassen tok bussen til Tvedestrand, jeg hadde aldri vært der så var kjempe koselig og fin by!

Ble pizza på den eneste restauranten som var åpen, hahah! Senere på dagen tok jeg en 30 mins joggetur før vi skulle bade. De andre hoppet fra broen, noe alle som kjenner meg vet at jeg ikke hadde klart!

Siste plan for dagen var nattbading, som var uuuttolig gøy haha!

I dag er det klart for tur med skolen som visstnok skal vare hele dagen, snakkes senere!

Hei dere! I går hadde jeg en lang men produktiv dag, jeg møtte Thea og Helene i byen for å handle inn litt til bursdagsfeiringen vi skal ha snart. I tillegg måtte jeg få kjøpt inn litt småting til folkehøyskolen, drar jo allerede på lørdag!! Etter at vi hadde vært innom X antall butikker bestemte vi oss for å ta oss noe å drikke på espresso house, koselig!

Senere møtte jeg Maria og Stine for å spise middag på Aker Brygge! Det er flere uker siden vi 3 har sett hverandre sammen så det var kjempekoselig med god mat og mye prat!

<3 I dag er planene foreløpig å pakke nesten ferdig og dra på en joggetur! Så snakkes vi senere!

Hei hei! I dag fikk jeg sovet godt ut og virkelig hatt en rolig morning. Frokosten bestod av en skål med melon og banan ute på terrassen med en ny bok og grønn te! Har overraskende nok fått sansen for å sette meg ned for å lese, noe jeg aldri fant roen eller tålmodigheten til før, haha!

- Lars Mytting, "Svøm med dem som drukner" -

Ha en fin dag!

Hei dere! I dag har jeg faktisk bursdag og fyller 19 år, husker så godt 18 årsdagen min så det føles ikke så lenge siden i det hele tatt! Jeg startet dagen med en kjapp joggetur før jeg kjørte hjem til oslo for å dra ut å spise på Pascal med Pernille, Maria og Thea. Vi ble sittende kjempelenge med kake, drikke og mye prat! Akkurat sånn jeg forestilte meg det, perfekt! Senere tok jeg turen tilbake til hytta for å spise middag med familien og overrekkelse av gaver! Har hatt en kjempefin dag og gleder meg til feiring med venninner om ikke så alt for lenge

Se så godt det ser ut!

Fineste jentene som ville være med meg i dag! Håper alle har hatt en fin dag, det har hvertfall jeg!

Hei dere! I dag har vært en lang og mer produktiv dag enn de andre dagene. Jeg startet dagen med en rask løpetur før frokost, så det var deilig! Senere tok vi oss en kjøretur til engelsviken for å se litt før vi dro til et syykt fint hotell på larkollen som hadde restaurant og bowling, haha! Så vi endte med å spise sen lunch i dag.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en kort båttur før sen (!!) middag og film! Koselig!

<3<3 håper dere har hatt en fin dag!

Hei dere! I går tok som sagt Pernille, Helene og jeg turen til hytta for en spontantur! I dag var det dårlig vær så vi har ikke gjort så mye annet enn å spise frokost før vi satte på Prinsesse på prøve og slappet av. Merker det er deilig å komme seg litt vekk fra byen litt!

<3<3

Nå har vi akkurat spist middag og ser på kveldens skrekkfilm nr 2, haha! I morgen satser vi på litt bedre vær, så får se hva vi gjør!

Hei dere!! I dag var jeg en koselig tur i byen med Helene og Pernille. Vi gikk innom en søt butikk som vi helt klart skal kjøpe mye fra til bursdagsfeiringen! Senere satt vi oss ned på bagel and juice for lunch og smoothie. Vi satt ute og snakket helt til vi kom frem til at vi tar en spontantur til hytta denne uken! Så i kveld blir det roadtrip til hytta, gleder meg masse!!

Fine jentene!

Nå skal jeg pakke ferdig og fikse meg! Snakkes fra hytta :):)

Hei dere! Jeg kan nesten ikke tro at det allerede er august, denne mnd har jeg store planer i vente! Jeg fyller 19, feirer bursdagen med Thea og Helene OG drar på Folkehøyskole i slutten av mnd! Så nå skal jeg nyte de siste ukene i Oslo.

I dag gikk turen til Karl Johan for å kikke litt i butikker og god lunch på Bagel and Juice! Det var fint vær og ikke så alt for mange mennesker så det var koselig!

Antrekket ^ kjole fra Gina Tricot // veske fra Marc Jacobs // sko fra Birkenstock // solbriller fra Rayban // klokke fra Nelly

Hei dere! I dag var en koselig og fin dag med Maria i byen. Vi tok først turen til majorstuen for å se i litt butikker før vi tok trikken til Grünerløkka for å spise på Fru Hagen! De har kjempegod 'lunch'-mat og er en utrolig søt café, anbefales! Det er hele 3 uker sden vi så hverandre sist så det var så koselig å catche opp igjen!

Fine maria

Håper alle har hatt en fin dag! Nå skal jeg fikse meg før jeg og noen av jentene skal ut i kveld!

Heihei! Ja jeg kan faktisk si endelig hjemme, selvom jeg har kost meg utrolig mye i USA og Karibien! På søndag dro Helene og jeg til Pernille, det var såå koselig å møtes igjen for å catche opp! Over 3 hele uker siden vi så hverandre sist!

Det ble pizza middag, som pernille var så snill å legge ut for, kjempegodt!

I går var det starten igjen på gamle rutiner med trening og sunnere mat! Startet dagen med joggetur med sanne og pappa rundt Nøklevann (8-9km!), så i dag kan dere tro jeg er støl haha! Tok også turen innom et fruktmarked for å kjøpe inn litt frukt og bær!

-- i dag går turen ned til Norwaycup sammen med Pernille og Helene for å møte Thea igjen! Gleder meg!

Hei dere! I går var thea, helene, lina og jeg hos helene som hadde skjært opp masse god frukt! Kjempe koselig! Vi fikk også sagt hade før alle drar hvert til sitt med reise eller jobb.

Fineste jentene!

Ha en fin kveld!

Hei hei! I går tok Helene og jeg turen ned til Thea uten at vi egentlig hadde noen spesielle planer for kvelden. Men det endte med at vi satt ute på terassen å drakk litt vin før vi dro videre ut, gøyy!

<3<3

Hei dere! I dag var siste dag på saltnes og de to siste dagene brukte stine og jeg for det meste til å sole oss. Det var syykt varmt og deilig vær og begge har faktisk fått farge! Nå er det bare en uke igjen før jeg drar til USA så gleder meg masse!

Ha en fin helg!

Hei dere! I går dro vi inn til gamlebyen i fredrikstad en tur for å spise lunch og titte litt! De har så så søte vintagebutikker og cafeer, og det var så deilig med fint vær også! Maria dro også hjem i går så nå er det bare Stine og meg igjen til fredag, koselig!

<3<3

Hei hei! I går var det st. Hansaften og vi bestemte oss for å spise på engelskkunnskaper før vi dro til en strand der de feiret st hans med bål og mye mennesker! Vi spiste på engelsviken og kjørte båt til stranda, koselig!!

<3 ha en fin dag!

Hei dere! I går kom Stine, Maria og jeg på hytta, noe jeg har gledet meg til lenge! Da vi kom frem dro vi innom en strand før vi dro hjem for å lage lunch, kjempekoselig og fint vær!! På kvelden bestemte vi oss også for å grille og sitte ute å spise, skikkelig sommerfølelse!

Ha en fin dag! I dag skal vi spise middag på engelsviken, gleder meg!!

Hei hei! Nå kan jeg endelig si at jeg er ferdig med alle eksamene og ferdig med 13 års skolegang. Etter Pernille, Thea, Helene og jeg var ferdig med hver vår muntlige eksamen i går dro vi til Lektern på Akerbrygge for å feire litt, kjempekoselig! Senere på dagen dro vi og noen fler av jentene ned på ulvøya, som jeg kan poste bilder av senere!

Ha en fin helg!

Hei hei! I går var Helene, thea, mai, Pernille og Vilde hos meg for å spise grillmiddag. Endelig har det blitt litt fint vær, så var enda koseligere å grille! Vi satt lenge og bare snakket og hadde spilte spill fra iphonen, haha!

<3<3

Hei dere! I dag dro Stine, Maria og jeg ned på ulvøya etter skolen. Det var kjempefintvær i dag så vi kjøpte inn litt god frukt og lå å solte oss, skikkelig sommerfølelse!

Håper alle har hatt en fin dag, så snakkes vi!

Hei dere! I dag var det siste skriftlige eksamen for min del, noe som er såå deilig! Endelig ferdig, nå er det bare muntlig igjen før ferie! Etter prøven dro jeg til Stine der vi lagde god mat, solte oss og så på film, koselig! Fin avslutning på et par stressende uker med eksamen.

Håper dere har hatt en fin dag!

Hei! Denne uken har det vært mye stress rundt eksamen. Jeg hadde to denne uken, nynorsk og bokmål, og så skal jeg ha entrepenørskap nå på onsdag! Gleder meg masse til å bli ferdig, da er det bare muntlig eksamen igjen og så sommerferie! Det skal bli såå deilig!

I går var jeg en tur i byen med Helene før Lina, Mai og Thea kom hjem til meg for å ha grillmiddag. Kjempekoselig!

Fine jenter! Håper alle har hatt en fin helg, snakkes!

Hei dere! I dag har jeg hatt eksamensforbredelser i norsk, noe det er veldig deilig å bli ferdig med. Nå er det endelig helg og familien skal ta turen til hytta i kveld, noe som skal bli kjempedeilig!

I går kveld var Benedikte, Mai, Helene og jeg på ceresbrygga, vi grillet pølser og satt egentlig bare å snakket til det begynte å bli litt kaldt. Men det var kjempekoselig og gleder meg masse til flere sånne kvelder i sommer!

Ha en fin helg!

Hei dere! I dag har jeg vært i byen med Thea, vi spiste på Jacob aall som hadde utrolig god mat. Vi valgte å sitte ute på akerbrygge noe som var kjempekoselig og ga litt sommerfølelse!

Håper dere har hatt en fin dag!

- I dag har mamma og pappa også 20 års bryllupsdag, så gratulerer med dagen! <3

Hey! Etter frokosten med bussjentene på 17 mai tror jeg ikke var alene om å legge meg til å sove med en gang jeg kom hjem. Jeg sov til mamma og jeg skulle dra på restaurant for å feire nasjonaldagen litt for min del også hehe! Vi dro til grünerløkka og spiste på en koselig italiensk restaurant

Antrekk - kjole fra bikbok, jakke fra saint tropez og boots fra din sko

Håper dere hadde en fin 17 mai!

Hei hei! I går var siste dagen av russetiden og jeg merker allerede hvor mye jeg kommer til å savne jentene! vi har hatt det så gøy sammen ikke bare disse ukene men også alle årene vi har blitt kjent med hverandre! Kunne ikke tenkt meg en russetid uten disse

Bildet over fra vorset // bildet under fra 17 mai frokosten

Hei dere! Lenge siden sist oppdatering, men ga vel opp ganske raskt å prøce å blogge i russetiden.. Hahah! I dag er det siste dagen og det skal faktisk bli deilig å komme tilbake til en vanlig døgnrytme og hverdag igjen, men jeg kommer såklart til å savne alt ved russetiden! Spesielt stella-jentene

Fineste jentene

Hei dere!! Denne helgen var jeg på koselig tur til hytta med mamma. Vi dro først en tur innom sverige før vi kom til hytta, så vi fikk kjøpt inn litt mat og så litt drikke til russetiden, haha..

På lørdagen dro vi til gamlebyen og spiste god lunch! Det var så deilig å varmt vær og gamlebyen er en såå fin by hvertfall på sommeren!

Håper dere har hatt en fin dag! Nå blir jeg snart hentet for å dra på ulvøya med helene, thea og pernille

Hei dere! Denne helgen var thea, pernille, helene og jeg på hytta i saltnes! Vi kjørte først en tur innom sverige før vi dro til hytta. Vi spilte mye spill, satt ute i solen og lagde middag den første dagen og hadde en laang morning dagen etter før thea, helene og pernille faktisk klarte å bade, wow det klarte ikke jeg haha! Men ja, turen var kjempekoselig og tipper vi drar tilbake til sommeren!

Nå skal jeg nok legge meg for å klare å komme meg opp til skolen i morgen! Håper dere har hatt en fin ferie!

Hei dere! I dag har jeg vært i byen for å bli med sanne til frisøren og for å kjøpe inn litt ting jeg faktisk trengte. Så var det en kort tur hjemom før vi kjørte til hytta! Det er såå deilig å være her igjen, over et halvt år siden sist faktisk. I morgen har sanne bursdag så da skal vi spise på 'paa brygga', så det blir koselig! Snakkes i morgen!

dinaam.blogg.no

Dina Marie, 19, Oslo!

Legg meg til som venn

· September 2015 · August 2015 · Juli 2015 · Juni 2015 · Mai 2015 · April 2015 · Mars 2015 · Februar 2015 · Januar 2015 · Oktober 2014 · September 2014 · August 2014 · Mai 2014 · Mars 2014 · Februar 2014 · Januar 2014 · Desember 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013 · August 2013 · Juli 2013 · Juni 2013 · Mai 2013 · April 2013 · Mars 2013 · Februar 2013 · Januar 2013 · Desember 2012 · November 2012

· anbefalinger · favorites · hverdagen · innkjøp · inspirasjon · Konsert · kosthold · outfits · reise · ukens spm · video

Søk i bloggen

Linker

· blogg.no · Få din egen blogg!

Design

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgiver av bloggen. All bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver.
Bloggen ligger på
blogg.no og annonser på bloggen selges av Mediehuset Nettavisen. Ansvarlig redaktør for Mediehuset Nettavisen er Gunnar Stavrum.